fredag den 25. juli 2014

Lucie Kaas Give Away i samarbejde med Ravns Magasin

Nu har jeg igen æren af at sætte en virkelig fed give away i gang.
Denne gang i samarbejde med det skønne Ravns Magasin,
som jeg hjælper med at udlodde alle de skønne Lucie Kaas sager, der ses på billedet.
Præmien består altså i en stor kande, 4 krus og en 18 cm i diameter skål i keramik
 fra Lucie Kaas med de karakteristiske lotusblade.   
Deltager du her på bloggen skal du:
For 1 lod skriv en kommentar til indlægget her
For 5 lodder skriv en kommentar til indlægget her + like Ravns Magasins facebook side
 
Derudover kan du fordoble dine chancer for at vinde ved at hoppe ind på min instagram og dele præmiebilledet, 
hvortil følgende tekst indgår: #ravnsmagasingiveaway, @annamweinreich, @ravnsmagasin
Vinderen trækkes den 5. august
Held og lykke  
 

119 kommentarer:

  1. Så fine ting fra en fin butik.
    Hermed liket Ravns magasin på Facebook. Rigtig god dag :-))

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Jeg smider 5 lodder i kurven.

    SvarSlet
  3. Jeg trekker gjerne 5 lodd,liker Ravns på Facebook :D

    SvarSlet
  4. Hejsa

    Sikke en skøn giveaway. Jeg deltager med 5 lodder og håber virkelig jeg vinder :-)

    Hilsen Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Jeg krydser alt, hvad jeg har :0) Så skøn giveaway!!

    (millalee16@gmial.com)

    SvarSlet
  6. Ih hvor er det en fin give away :-) jeg er bare lige med med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  7. Jeg smider 5 lodder i puljen, har liket Ravns Magasin på Facebook 😊

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 5 lodder også, jeg liker Ravns på FB :)

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg liker deres side, deler på instagram (bruger: genbrugsen) og sender varme sommerhilsner af sted til dig :)
    Pæne sager!

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    csteffansen@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 5 lodder, og konkurrencen på IG :-)

    Mia.bruun@live.dk

    SvarSlet
  12. Jeg krydser fingre, og smider 5 lodder i kurven.

    SvarSlet
  13. Jeg deltager meget gerne med fem lodder tak 😘

    SvarSlet
  14. Smider da straks 5 lodder i puljen, det vil være så fint hjemme hos mig

    SvarSlet
  15. Jeg snupper lige 5 lodder, og krydser fingre ;0)

    Arliana.Swann (a) Gmail.Com

    SvarSlet
  16. Hold nu op en lækker give away - mit ABSOLUTE ynglingssæt. Jeg krydser alt hvad jeg kan i håb om at jeg kunne være den heldige vinder.Jeg er med med 5 lodder. Kh Maria (retro-vintage).

    SvarSlet
  17. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 5 lodder :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Åhhh det er jo min yndlings! Og jeg ejer slet ikke nogen kande, så jeg krydser fingre, og smider fem lodder :)

    SvarSlet
  20. Wow, et lækkert sæt. Så smuk mint farve. Jeg deltager i denne dejlige sommer give away med 5 lodder, og krydser mine fingre :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  21. Så smukt og fint :) smider 5 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Jeg er hermed med, med 5 lodder :)
    Desuden er jeg med på instagram også.. Håber!
    Mvh trinehoejbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  25. Like på facebook, gjort!
    Skriv kommentar, gjort!

    Elsker den mintfarve, ja!
    Krydser mine fingre, ja!

    Rigtig god sommer :)
    // Rikke //
    Mit element

    rikkeriks85 (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  26. Åååårhh... SÅ skøn giveaway. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  27. Perfekt i mig hvide køkken - krydser fingre:)

    SvarSlet
  28. hvor er de fine, jeg snupper 5 lodder

    SvarSlet
  29. Nujjj... en lækker give away - 5 lodder til mig tak ;) Ville da være fantastisk at vinde, for de lotus lækkerheder vil passe perfekt i mit hjem.. og hvilken bryllupsdagsgave det ville blive <3

    Sommerhilsner Christine (juhl-eg-riis@mail.dk)

    SvarSlet
  30. Så fiiin giveaway:D Jeg er med med 5 lodd!

    SvarSlet
  31. Elsker Lucie Kaas. Deltager med 5 lodder. :)
    www.littemsladybug.com
    chalottekruse@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Lækker lækker lækker Give Away..
    Jeg smider 5 lodder i puljen og venter spændt Ü

    SvarSlet
  33. EJ EN LÆKKER GAW - tænk man vinder det hele! Wow

    SvarSlet
  34. Så fint. Jeg vil gerne deltage med et lod:-)

    SvarSlet
  35. Hej Anna,

    Uh jeg har længe ønsket mig noget fint Lucie Kaas, så hermed kaster jeg 5 lodder i puljen.

    Kh Lene

    SvarSlet
  36. Deltager med fem lodder. pimarje@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Lækker giveaway! Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre :) Maya

    SvarSlet
  38. Smuk giveaway! 5 lodder til mig tak :)

    Mvh Kia

    SvarSlet
  39. Øj!! Det er jo bare lige mine farver 😍
    Det er simpelthen en rigtig fin gave i deler ud af, og jeg ville elske at passe godt på den hjemme hos mig!
    Jeg deltager her, på facebook og instagram 😄 jeg gjorde det også gerne flere steder, hvis man kunne 🙈🙊

    SvarSlet
  40. Ejh, hvor er det fint. Har længe været vild med de gamle lotus skåle og gryder :)
    Jeg har liket facebooksiden og krydser fingre :)

    SvarSlet
  41. Sikke nogle skønne farver! Det må gerne komme til at bo hos mig :-)
    Jeg har selvfølgelig også liket siden på Facebook, så jeg deltager med hele 5 lodder.

    Jeg må hellere tjekke Instagram ud også ;-)

    SvarSlet
  42. 5 lodder til mig!!! rigtig god sommer!!!

    SvarSlet
  43. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  44. Snupper 5 lodder og krysser fingre!

    SvarSlet
  45. Det er vel nok en lækkert give away - den passer lige til årstiden. Jeg har liket side på Facebook og deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  46. Jeg snupper 1 lod.
    God sommer.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg melder mig også ind i kampen om din lækre give away -den vil helt sikkert blive et hit her når solen ikke varmer så meget og der er brug for dejlig varm kaffe mm..
    Deltager med alle mulige lodder (fb og ig) og krydser mine fingre her i sommervarmen.
    Kh Anja

    SvarSlet
  48. jeg er med på 5 lodder, skøn farve:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  49. Wow en sindssygt fantastisk præmie!! Krydser hvad krydses kan for at jeg bliver den alt for heldige vinder!

    SvarSlet
  50. Hov glemte at skrive at jeg Deltager indtil videre med fem lodder, er i sommerhus og internettet fungerer bare ikke optimalt så kan ikke få insta til at virke...

    SvarSlet
  51. Wow en sindssygt fantastisk præmie!! Krydser hvad krydses kan for at jeg bliver den alt for heldige vinder!

    SvarSlet
  52. Hov glemte at skrive at jeg Deltager indtil videre med fem lodder, er i sommerhus og internettet fungerer bare ikke optimalt så kan ikke få insta til at virke...

    SvarSlet
  53. Undskyld for dobbelt indlæg ved ikke lige hvad der skete... Mobil net ved sommerhus er ikke hvad det har været ;)

    SvarSlet
  54. 10 lodder fordi Lucie Kaas design med lotusblade jo er så skønt :)

    SvarSlet
  55. Åh, hvor er de flotte. 10 lodder i puljen 😊

    //Helle Dannemand
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Fine, fine ting, som jeg ville elske at kunne sætte i skabene (og på bordet) i min nye lejlighed :o)

    SvarSlet
  57. Åhhh jaaa... deltager med 1 stort lod
    - Pia

    SvarSlet
  58. Så er det smidt 5 lodder i puljen (samt deling på instagram). Jeg er lige blevet student og flytter hjemmefra d. 1. september, så jeg kunne skam godt bruge dette fine sæt! :)

    SvarSlet
  59. Fiiiiiine sager. <3
    10 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  60. Sikke en skøn farve :) Jeg vil gerne smide et lod i puljen om det flotte sæt :)

    SvarSlet
  61. Hvor er det smukt!!!!
    Deltager med 1 (forhåbentlig heldigt) lod.

    SvarSlet
  62. Prøver også med 5 lodder. Tunehus_1@hotmail.com

    SvarSlet
  63. 5 lodder til mig, forhåbentligt et vinderlod :)

    SvarSlet
  64. Hvor er de fine!
    5 lodder :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  65. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  66. Så fine! Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  67. Meget fristende at deltage, lækker farve ;) 1 lod, tak !

    SvarSlet
  68. Jeg er helt tosset med lotus tingene, og den farve dér, den er da intet mindre end fantastisk!!

    Jeg er gået all in og har liket, delt på IG og nu også kommenteret :-D

    SvarSlet
  69. :)
    5 lodder til mig - og nu må jeg over på insta, så jeg kan være endnu mere med :)

    Fantastisk konkurrence

    trinsling@gmail.com
    mvh
    Katrine Frisgaard Gunnersen

    SvarSlet
  70. Jeg har liket på facebook, og håber, jeg vinder! Den farve er SÅ smuk!
    God mandag til dig!
    Christine
    christine_mp@hotmail.com

    SvarSlet
  71. 5 lodder herfra - og hopper da lige ind på instagram også :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  72. Comment left and liked on facebook. What a wonderful giveaway! venus_harvey@yahoo.co.uk

    SvarSlet
  73. Hej Anna. Virkelig lækkert give away! Nu prøver jeg lykken :) Jeg har liket på fb og delt billedet på instagram.

    SvarSlet
  74. Ihh en fin give away! :)
    Fingers crossed!

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  75. Wow så fint! Lækker give away :D
    Deltager med 5 lodder.

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.Pialyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  76. 5 lodder til mig :)
    Mvh Betina
    betinahejhej (a) gmail (punktum) com

    SvarSlet
  77. Hold op, hvor er de bare flotte! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Øj! Jeg deltaer helt sikkert! :-)

    SvarSlet
  79. Hvor er det en lækker præmie har liked facebook facebook siden
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  80. Det passer så fint til terrassehygge ;)
    Jeg smider 5 lodder i puljen og krydser fingre
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  81. Jamen, de er jo simpelthen så pæne og sommerfine. Jeg smider gerne 5 lodder i pujlen :-)
    Nyd sensommeren!
    Vh Katrine

    SvarSlet
  82. Så er der delt på instagram og liket på Facebook und alles! Det ville passe lige ind i mit hjem :)

    SvarSlet
  83. De ville passe SÅ fint og gøre meget godt i min lille lejlighed på Amager ;-)

    Ravns Magasin har også fået et like på Facebook.

    Mvh. Mille ( mille.scherling@gmail.com )

    SvarSlet
  84. Jeg deltar med 5 lodd, og krysser fingrene! :)

    SvarSlet
  85. Et enkelt lod til mig :-)

    SvarSlet
  86. Så fint! Jeg prøver lykken med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  87. 5 lodder til mig 🙏
    Hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  88. Jeg deltager med et lod :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  89. 5 lodder til mig : ) Jubiiii. God sommer til dig ; )

    SvarSlet
  90. Så fine ting - deltager med fem lodder :-)
    Hilsen Sofie

    SvarSlet
  91. Deltager med 1lod-super lækker farve og fedt design....:-D

    SvarSlet
  92. Et lod til mig, for ih hvor er det smukt!
    /Maria

    SvarSlet
  93. Ej, nu er jeg grædefærdig, for jeg er ikke på Facebook.
    Tæller det, hvis jeg får min søn Mathias Lindquist Hansen til at like istedet for?
    Håber virkelig.
    Det ville være en kæmpe drøm, der gik i opfyldelse.
    Hav førstehjælpskassen klar - jeg besvimer, hvis jeg vinder disse smukke Lucie Kaas herligheder!!
    Fantastisk konkurrence ?
    Hilsen
    christinahansen71@hotmail.com
    @_christina_hansen_

    SvarSlet
  94. deltager med 5 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  95. jeg hopper da også lige i med 5 lodder :)
    bertil.honore@gmail.com

    SvarSlet
  96. Jo tak deltager alle vegne :D

    SvarSlet
  97. Jeg deltager med 5 lodder, og xx fingre for at det fine sæt finder jeg til mig :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  98. Deltager med 5 lodder, og krydsede fingre :)

    Rigtig god sommer.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Jeg forsøger mig med et enkelt lille bitte lod ;-)

    SvarSlet
  100. Crazy-vild giveaway....elsker mint, så ville knus-elske at vinde disse 😍😍😍

    SvarSlet
  101. Deltager super gerne med 1 lod, smukt er det! :)
    pbrohus@yahoo.com

    SvarSlet
  102. Jeg er forelsket! Hvor er det en LÆKKER farve!
    Jeg er med på 5 lodder her :)
    //Rikke - som håber du nyder weekenden :)

    SvarSlet
  103. Så lækre ting :) Jeg deltager med 5 lodder.
    Mvh Trine, trine.strandgaard(a)hotmail.com

    SvarSlet
  104. Jeg krydser fingre :-) 🙏

    SvarSlet
  105. jeg nupper et enkelt lod. skøn præmie!

    SvarSlet
  106. Hello,
    5lodder
    FB:https://www.facebook.com/nyuszi.ful.900
    Barefoot Betty
    BL:Barefoot
    e-mail:betikarauski@gmail.com

    Greetings

    SvarSlet
  107. Som alle de andre, så vil jeg også rigtig gerne vinde! ;)
    Jeg deltager med 5 lodder.
    Rigtig god dag
    Louise

    SvarSlet
  108. 5 lod i puljen og sikke dog en lækker præmie jeg er så KLAR

    -Anette
    Anettesuniversdk.blogspot.com

    SvarSlet